Is een EHBO-cursus iets voor jou? Natuurlijk!

Wellicht werk je met kinderen, of met ouderen. Of je staat regelmatig binnen of buiten de lijnen van een sportveld. Op je werk of in je vrije tijd, grote kans dat er wel eens een ongeluk(je) gebeurt. En dan is het maar wat handig als je weet hoe je moet handelen! En dat leer je bij EHBO Obdam.

EHBO Obdam is een kleinschalige en gezellige vereniging. De lessen worden verzorgd door een gediplomeerde en zeer deskundige docente. Zij weet er elke keer weer een feestje van te maken en geen les is hetzelfde. Met een aantal avonden per jaar fris je alle benodigde kennis weer op, en leer je eventuele nieuwe handelingen te verrichten. En natuurlijk komen reanimeren en het bedienen van de AED ook aan bod.

Wil jij je EHBO-diploma halen? Dan ben je bij EHBO Obdam aan het goede adres. Maar natuurlijk ook als je al een diploma hebt, en een gezellige vereniging zoekt om je diploma geldig te houden. Neem gerust contact met ons op!

De eerstvolgende basiscursus staat gepland voor het voorjaar 2024 (maart), en wordt georganiseerd samen met EHBO Opmeer-Spanbroek. De cursusavonden zullen plaatsvinden afwisselend op de locaties van beide verenigingen.

De kosten van aankomende cursus zijn €195,=. Dit is inclusief koffie/thee, theorieboek en examen. Goed om te weten: de kosten van een basiscursus en EHBO-lidmaatschap zijn meestal te declareren via uw zorgverzekeraar of werkgever.